Zoek MDM

Bulletin

kamer- of cavalierhemd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33371 door handmatig-mechanisch
cavalier camera of shirt Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik wil graag weten of het nodig is om de verbrandingskamer of cilinderbus te schuren bij het vervangen van de zuigerveren. Mijn auto is een Cavalier. Zo ja, welk schuurpapier raden jullie aan? Bedankt en een fijne dag verder.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33372 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: Cavalier-camera of shirt
Het is goed om te weten waarom je de zuigerveren van je Cavalier gaat vervangen... als het komt door overmatig olieverbruik of vermogensverlies, raad ik aan om het cilinderoppervlak heel zorgvuldig te controleren met een meetklok. Want als de cilinder niet rond is, werken de zuigerveren waarschijnlijk niet goed, of in ieder geval niet zo lang als zou moeten.
Als je het toch wilt doen, kun je de cilinder het beste afkoelt met ijs, waardoor hij een "ruwe" afwerking krijgt bij ongeveer 45 graden. Je kunt schuurpapier met korrel 200 gebruiken, maar het is aan te raden om dit te doen met een elektrische boormachine en wat stenen om het proces te vergemakkelijken. Houd er rekening mee dat wat je gaat doen niet iets technisch is en dat het later meer kosten met zich mee kan brengen en dat de klus mogelijk niet goed afloopt!
Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33377 door handmatig-mechanisch
De waarheid is dat ik de zuigers zal vervangen, aangezien er één is gebroken omdat een klep in slechte staat was, en ik zal de 4 die ik al heb gekocht vervangen, en dat is mijn twijfel... daarnaast rookte hij ook meer dan normaal... maar het zal nodig zijn om te schuren... bedankt Andres, ik hoop dat het goed met je gaat

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33380 door handmatig-mechanisch
Hallo, het is altijd goed om hem schoon te maken om vlekken te verwijderen die olielekkage kunnen veroorzaken. Als je een cilinderreiniger met 3 stenen zou kunnen krijgen, zou dat fantastisch zijn. Zo weet je zeker dat je geen olieproblemen krijgt, zolang de cilinder niet versleten is en je overmaatse zuigerveren nodig hebt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33382 door handmatig-mechanisch
Nou, ik zal je vertellen dat ik niet veel van mechanica weet. Mijn sterkste punt is elektriciteit. Maar wat ik wel zeker weet, is dat het gereedschap dat je gebruikt een cilinderhoning of gewoon een hoon heet. Als je dus wilt hoon, moet je dat met een boormachine doen, zoals DIESELTECH aangaf.