Zoek MDM

Bulletin

wat het beste bij mij past

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33042 door handmatig-mechanisch
welke past het beste bij mij Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen allemaal. Ik wilde even iets kwijt en kijken welk advies het beste zou zijn. Ik heb mijn Explorer pick-up uit 2000. De motor begon te rinkelen. De kettingen zijn zes maanden geleden vervangen. Ik ben op reis geweest en toen ik terugkwam, begon hij een klein geluidje te maken. Het zou de oliedrukpomp zijn. Hij is nagekeken en nu hij meer lawaai maakt, was de diagnose dat de oliekanalen verstopt waren. Moet ik hem laten repareren of vervangen door een gebruikte motor? Wat is de beste optie?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33114 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Wat past het beste bij mij?
Hoi Guillermo, ik zou de motor van mijn eigen auto grondig laten repareren. Vergeet niet dat je jezelf dan al het papierwerk bespaart dat je zou moeten doen bij het installeren van een andere motor. En als het een gebruikte is, weet ik niet hoe die zal reageren. Als je een nieuwe motor met 0 km-stand kunt installeren, zou ik die vervangen. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb. Met vriendelijke groet. :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33251 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Wat past het beste bij mij?
Verkoop de auto:kwaadaardig: , haha, zoals de collega al zei, het is raadzaam om het te herstellen, ik blijf bij mijn advies om hem te verkopen