Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij VW Bora 2.5L omgevingsthermometer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32790 door handmatig-mechanisch
Hulp bij VW Bora 2.5L omgevingsthermometer Geplaatst door manual-mecanica
V: Wat vind je hiervan? Ik merk al een paar maanden dat de omgevingsthermometer op mijn Bora altijd een temperatuur tussen -3°C en -25°C aangeeft, terwijl de temperatuur hier tussen de 15°C en 25°C ligt. Als de temperatuur lager is dan 3°C, werken de luchtcompressor en de ventilator dus niet. Kan iemand mij vertellen waar deze omgevingsthermometer zich bevindt, zodat ik hem kan kalibreren of gewoon kan vervangen? Bedankt, groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32797 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help met VW Bora 2.5L omgevingsthermometer
Jezus, geef me het motornummer en het bouwjaar, dan kan ik je misschien helpen. Maar meestal zit de temperatuursensor in de voorbumper aan de linkerkant, naast het mistlicht. Soms is dat de reden dat hij het begeeft en slecht werkt. De andere plek zit onder het mechanisme van de linker ruitenwisser.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32801 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help met VW Bora 2.5L omgevingsthermometer
Hé Richyrey, bedankt. Zoals je al zei, ik ben in de bumper gaan kijken en door de mistlamp en de middenbumpercover te verwijderen, kon ik hem vinden. Ik heb verschillende tests gedaan en hij geeft nog steeds hetzelfde aan. Ik heb hem schoongemaakt en hij is nog steeds hetzelfde.
Ik zal hem waarschijnlijk moeten vervangen. Bedankt.