Zoek MDM

Bulletin

Oscar

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32689 door handmatig-mechanisch
Oscar Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik wilde vragen of iemand al eens een product bij Oscaro heeft gekocht en hoe dat was.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32694 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Oscar
Goede optie, het is makkelijk om te vinden wat je nodig hebt, ze hebben een ruime keuze aan merken en prijzen, verzendkosten, enz. Ik heb een remset, remblokken en een distributieriemset gekocht, en mijn collega's gebruiken het ook vaak om hun spullen te kopen. Een andere goede optie voor het kopen van startmotoren, dynamo's, gloeilampen, lampenkappen, enz., enz. is Electrosanz in Villaverde, Madrid.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #32697 door handmatig-mechanisch
Ik heb hem ook gekocht (of beter gezegd, een vriend uit Spanje kocht hem voor me). Alles verliep prima: nieuwe, hoogwaardige onderdelen en snelle levering. Ze zijn betrouwbaar, zowel in Spanje als bij oscaro.com in Frankrijk. Ik heb geen klachten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34138 door handmatig-mechanisch
Nou, ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Oscaro. Ze hebben mijn bestelling verprutst. Ik heb betaald voor een terugbetaling, en toen ik de doos opende, zag ik dat ik 80% van de bestelling miste, maar ik heb 100% betaald.

Een paar jaar geleden bestelde ik een thermostaat voor een Opel Astra, en ze stuurden er een voor een Seat Leon. Als ze geen vervangende thermostaat op voorraad hebben, laten ze je dat niet weten; ze sturen je gewoon de dichtstbijzijnde.

Ik zal niet meer in die verleiding komen. Hun website is erg goed en ze verkopen erg goed, maar qua kwaliteit en service scoren ze nul. Probeer niet met ze te praten, want het is bijna onmogelijk; niemand neemt ooit de telefoon op.

Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34591 volgens werkplaatshandboek
Reactie werkplaatshandboek over het onderwerp Re: oscaro
Ozeluih, je moet wel heel veel pech hebben gehad. Veel van mijn vrienden hebben bij Oscaro gekocht en hebben geen enkel probleem gehad (ik heb het over 30-40 bestellingen). Uiteindelijk bepalen we toch zelf wat we krijgen. Ik zou het aanraden, vooral vanwege de prijs en het gemak.