Zoek MDM

Bulletin

Help Chevrolet Corsa 2004- 1.6 Sinc

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden #32615 door handmatig-mechanisch
Help Chevrolet Corsa 2004- 1.6 Sinc Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag, ik ben nieuw hier en wilde u feliciteren met uw fantastische website, die echt de beste is. Ik wilde u ook een gunst vragen en een paar minuten van uw tijd stelen, aangezien mijn Corsa me hier helemaal gek van maakt en de monteurs niet weten wat het zou kunnen zijn.

Ik heb een Chevrolet Corsa uit 2004, 1.6 synchroon, ik heb de hele vooras vervangen; ik denk niet dat ik iets over het hoofd heb gezien, maar als ik hem in de eerste versnelling start, springt de passagierskant, dat wil zeggen de rechter voorband, wat zou dat kunnen zijn??? Dit heeft me helemaal gek gemaakt en niemand weet wat het is.

Ik heb de nieuwe gasveren voor, de onderste fusees, de stuurkogels, de kogelgewrichten, de vier stabilisatorstangrubbers, de beroemde Murcielagos, de stuurkrikbussen en de motor- en bakbevestigingen vervangen. De uitlijning is prima, de balans is prima, ik heb zelfs de banden van voor naar achter verwisseld, maar niets, en ik weet niet wat ik
nu moet veranderen of doen? Alles zit muurvast.

Ik zou uw hulp of tips op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33299 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Help Chevrolet Corsa 2004- 1.6 Sinc
Hallo, broer, we moeten de staat van het platform controleren. Als er deuken zijn, controleer dan het statief om te zien of het scheef of verbogen is. Eén vraag: trilt het alleen bij het starten of voel je ook trillingen bij een bepaalde snelheid?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33467 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Help Chevrolet Corsa 2004- 1.6 Sinc
Hoi... Ik heb twee theorieën, waarvan er één klopte. Ik reed in een Corsa uit 2008 met hetzelfde symptoom als jij beschrijft. Je auto schokte een beetje als ik in de eerste versnelling wegreed, en keerde daarna weer terug naar normaal als ik snelheid maakte. Is dat het geval? Zo ja, vervang dan de motorsteunen en laat de koppelingsplaten controleren of vervangen, want daar komt het probleem met het springen vandaan. Ik hoop dat dit helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #33473 door handmatig-mechanisch
vriend probeer de aligner te vervangen, zoiets is mij overkomen met mijn corolla, de auto vreet of sleet normaal gesproken de voorbanden, ik heb alles vervangen, scharen, stronken, kogelgewrichten, axiale, kortom de hele voorkant... De aligner heeft me opgeladen en gezegd dat het goed was, maar NEE, het bleef hetzelfde, ik heb de aligner vervangen en het bleek dat één wiel een paar cm naar achteren stond, wat iets anders was. DE EERSTE ALIGNER HEEFT NOOIT GEZIEN OF WILDE ME NIET ZEGGEN DAT IK MOEST DOORGAAN MET OPLADEN, toen hij deze VERRASSING repareerde... De auto heeft me daarna nooit meer in de problemen gebracht, naar mijn mening is het de aligner die jou in de problemen brengt... Hoe dan ook, veel succes en ik hoop dat mijn ervaring je helpt..