Zoek MDM

Bulletin

Ik krijg mijn blazer niet aan, help.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32162 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn blazer gaat niet aan, help.
Hallo, ik heb eerder een soortgelijk probleem gehad. Ik was op weg naar Puebla. Ik stopte ergens en toen ik wilde uitstappen, startte de auto snel. Een monteur van Sona heeft me geholpen. Hij heeft het relais van de brandstofpomp verwijderd en de vlotter erop gezet met injectorreiniger. De auto startte zonder problemen. We hebben de auto naar zijn werkplaats gebracht. Hij heeft de druk van de pomp gecontroleerd en die was in orde. Het probleem zat in het relais. Hij heeft het vervangen en dat was alles. Ik hoop dat mijn commentaar nuttig voor u is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32164 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn blazer gaat niet aan, help.
Koppel het brandstoffilter onder het bestuurdersportier los, open de schakelaar en controleer of de brandstofpomp pompt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32187 door handmatig-mechanisch
Er zijn variaties, afhankelijk van het systeem. Er zijn twee soorten injectoren in de 4.3 Vortecs, beide met een terugslagklep en een drukventiel. Ik raad u aan om het drukventiel te vervangen, omdat dit verstopt of beschadigd kan zijn, en indien mogelijk ook het terugslagventiel, omdat dit een soort terugslagklep heeft die mogelijk niet goed werkt en de brandstof volledig terugstroomt. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32239 door handmatig-mechanisch
Bedankt vrienden, maar nog steeds niets. Het probleem zou de brandstofpomp kunnen zijn, maar het probleem is dat de puls van de injectoren naar de pomp gaat. Ik draai hem aan en de benzine gaat rechtstreeks naar de inlaat. Ik heb ook gecontroleerd of de computer is gekoppeld aan het serienummer van de truck, maar toen we de scanner erop zetten, was er geen communicatie met het voertuig. We hebben alle bedrading gecontroleerd en het is in orde, maar het blijft hetzelfde zonder iemand in te schakelen die me kan helpen...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #32240 door handmatig-mechanisch
Ik heb de retourklep met de injectoren al vervangen bij de truck van mijn vriend en die startte prima, maar bij mij werkte het helemaal niet.