Zoek MDM

Bulletin

elm327-interface

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31557 door handmatig-mechanisch
ELM327-interface Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb veel gehoord over de ELM327-interface
die gebruikt wordt om OBD11-voertuigen te scannen. Ik zou graag willen dat iemand met ervaring op dit gebied wat kennis of gegevens met me deelt, aangezien het erg zuinig is en wonderen lijkt te verrichten. Maar sommige meningen zijn niet misplaatst.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31568 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: ELM327-interface
Ik wil hier ook graag meer over weten. Ik heb me verdiept in de geïntegreerde schakeling. Het is in feite een OBD (automotive bus) naar RS-232 (PC bus) converter. Ik was ooit van plan om de geïntegreerde schakeling te kopen en de adapter te bouwen, maar met de huidige marktprijs is het de moeite niet waard.
Ik ben ook benieuwd naar jullie mening!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 5 maanden geleden - 13 jaar en 5 maanden geleden #31573 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: ELM327-interface
Goedemiddag!!
Ik heb er een gekocht in een Chinese winkel voor de Accent van mijn moeder, en hij werkt prima. De problemen zijn verholpen. Vergeet niet dat het een codelezer en scantool is. Je kunt er geen grote aanpassingen aan de auto mee doen. Hier kost hij ook $ 12, wat ongeveer € 10 is, inclusief verzendkosten. Het duurde ongeveer twee weken voordat hij arriveerde, of iets langer. Ik beschouw hem als een goede koop.
Ik laat je de link achter zodat je hem kunt bekijken. Er is er ook een die verbinding maakt via Bluetooth, maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Met vriendelijke groet
: www.aliexpress.com/snapshot/104419220.html
Laatst bewerkt: 13 jaar 5 maanden geleden door .