Zoek MDM

Bulletin

HYUNDAI ACCENT DIESEL CRDI DIESEL 1,5 JAAR 2009

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #30834 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HYUNDAI ACCENT DIESEL CRDI DIESEL 1.5 JAAR 2009
Hallo allemaal, ik zag net jullie berichten. De auto geeft geen motorstoring aan, dus ik weet niet precies wat het probleem is. Ik heb hulp nodig met een handleiding of software. Groeten uit Iquique, Chili.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #33643 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HYUNDAI ACCENT DIESEL CRDI DIESEL 1.5 JAAR 2009
Hallo!
Ik had hetzelfde probleem, maar het bleek alleen de brandstofverbruikssensor op het koppelingspedaal te zijn. Druk hem helemaal in met je hand en je ziet een vierkant doosje met een lolly die eruit steekt. Pak de lolly en beweeg hem. Let op of hij hard of zacht aanvoelt als je hem indrukt. Als hij zacht aanvoelt, is de veer gebroken. Je hoeft alleen de veer te vervangen. De prijs is +/- $ 2.500. De complete sensor kost $ 18.000.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44059 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp HYUNDAI ACCENT DIESEL CRDI DIESEL 1.5 JAAR 2009
Hallo allemaal, hebben jullie de handleiding van de 3-deurs Hyundai Accent 1.5 CRDI? Als jullie die hebben en zo vriendelijk willen zijn om hem te uploaden, zou ik daar enorm dankbaar voor zijn. Alvast bedankt en ik kijk ernaar uit van jullie te horen. :).