Zoek MDM

Bulletin

HYUNDAI ACCENT DIESEL CRDI DIESEL 1,5 JAAR 2009

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #30798 door handmatig-mechanisch
HYUNDAI ACCENT DIESEL CRDI DIESEL 1.5 BOUWJAAR 2009 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, collega's. Allereerst, dit forum en deze website zijn uitstekend, gefeliciteerd! Ik ben momenteel bezig met de reparatie van een Hyundai Accent 1.5 diesel uit 2009 en het probleem is dat de auto schokt in de tweede of derde versnelling bij 1500 tot 2000 toeren per minuut. Deze schokken treden op wanneer ik het gaspedaal licht indruk en verdwijnen weer zodra het toerental hoger wordt. Ik heb jullie hulp nodig. Alvast hartelijk bedankt, ik zie jullie hulp met belangstelling tegemoet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #30813 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: HYUNDAI ACCENT DIESEL CRDI DIESEL 1.5 BOUWJAAR 2009
Gaat het motorstoringslampje alleen branden tijdens het rijden, of ook wanneer u geparkeerd staat?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #30814 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: HYUNDAI ACCENT DIESEL CRDI DIESEL 1.5 BOUWJAAR 2009
Hallo, het gebeurt alleen tijdens het rijden. Als ik naar de tweede of derde versnelling schakel en een beetje gas geef, begint het schokken, maar het stopt weer zodra ik snelheid maak. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #30815 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik denk dat je de flowmeter moet controleren. Als die niet verandert, werken de injectoren niet goed.
Een deel van het bericht is verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers. Log in of registreer je om het te bekijken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #30818 door handmatig-mechanisch
Als het motorstoringslampje gaat branden, moet je een diagnosescanner gebruiken om te kijken wat er mis is. Deze auto is erg gevoelig. Begin daarmee en laat me weten welke foutcode je krijgt.