Zoek MDM

Bulletin

HYUNDAI ACCENT DIESEL CRDI DIESEL 1,5 JAAR 2009

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30798 door handmatig-mechanisch
HYUNDAI ACCENT DIESEL CRDI DIESEL 1.5 JAAR 2009 Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO, HOE GAAT HET, COLLEGA'S, TEN EERSTE ZIJN DIT FORUM EN DE WEB ZIJN HEEL GOED, GEFELICITEERD. IK BEN EEN HYUNDAI ACCENT 1.5 DIESEL UIT 2009 AAN HET REPAREREN. DE AUTO STOOT IN DE TWEEDE OF DERDE VERSNELLING BIJ 1500 EN 2000 TOEREN PER MINUUT. DAT ZIJN STEKEN ALS JE HET GASPEDAAL LICHT INTRAPT, EN DAN HOUDT HET OP BIJ HOGE TOERENTALLEN. IK HEB GRAAG UW MEDEWERKING NODIG. HARTELIJK BEDANKT EN IK HOOP OP UW HULP.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30813 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HYUNDAI ACCENT DIESEL CRDI DIESEL 1.5 JAAR 2009
Het motorstoringslampje gaat alleen branden als u rijdt, of ook als u geparkeerd staat?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30814 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HYUNDAI ACCENT DIESEL CRDI DIESEL 1.5 JAAR 2009
Hoi, het gebeurt alleen tijdens het rijden, en als je hem in de tweede of derde versnelling zet en lichtjes gas geeft, beginnen de schokken, maar die verdwijnen zodra je snelheid maakt. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30815 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik denk dat je de flowmeter moet controleren. Als die niet verandert, zijn het de injectoren die niet goed werken.
Een deel van het bericht is verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers. Meld je aan of registreer om het te bekijken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30818 door handmatig-mechanisch
Als het controlelampje gaat branden, moet je de scanner gebruiken om te zien wat er mis is. Deze auto is erg kwetsbaar. Begin daar en vertel me wat de foutcode is.