Zoek MDM

Bulletin

Suzuki Savage werkplaatshandleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30746 door handmatig-mechanisch
Suzuki Savage werkplaatshandboek Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, een paar maanden geleden heb ik de handleiding van de Savage 650 geüpload, of dat dacht ik... Ik heb ernaar gekeken, maar ik heb hem nog niet op internet gezien. Ik weet niet of dat komt doordat ik hem nog niet heb kunnen uploaden of doordat ze hem nog niet op hun website hebben gezet. Mocht iemand hem nodig hebben, stuur me dan een berichtje en ik stuur hem per e-mail...

Ik wil de werkplaatshandleidingen bedanken, want dankzij hen en de handleidingen die zij hebben, kan ik het dagelijks redden en daarvoor:
BEDANKT...!!!!!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30748 volgens werkplaatshandboek
Antwoord van manual-taller op het onderwerp Re: Suzuki Savage werkplaatshandboek
Hoi Miguel, eerlijk gezegd lopen we maanden achter met het uploaden van handleidingen. Momenteel is er één persoon die ze beoordeelt en er meestal zo'n 60 per maand activeert. Het probleem is dat er veel dubbele content wordt geüpload, handleidingen die niet aangeven voor welk voertuig ze bedoeld zijn, enzovoort, en het filteren ervan is erg ingewikkeld.

Hartelijk dank voor je medewerking aan onze pagina. We willen je laten weten dat je ook handleidingen kunt uploaden naar het forum of groepen kunt aanmaken op het sociale netwerk om ze te delen. We dachten dat dit laatste een succes zou zijn toen we het implementeerden, maar de waarheid is dat je het niet veel gebruikt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30802 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Suzuki Savage werkplaatshandboek

miguel murcia schreef: Hallo allemaal, een paar maanden geleden heb ik de handleiding van de Savage 650 geüpload, of dacht ik te hebben... Ik heb ernaar gekeken, maar ik heb hem nog niet online gezien. Ik weet niet of dat komt doordat ik hem nog niet heb kunnen uploaden of doordat ze hem nog niet op hun website hebben gezet. Mocht iemand hem nodig hebben, stuur me dan een berichtje en ik mail hem je...

Ik wilde de werkplaatshandleidingen bedanken, want dankzij hen en de handleidingen die ze hebben, overleef ik het dagelijks leven en daarvoor,
BEDANKT...!!!!!!!

Zou je het me kunnen sturen? Ik heb het echt nodig.

Het allerbeste

Schroothopen Cordoba

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 3 maanden geleden #34012 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Suzuki Savage werkplaatshandboek
Hallo, ik heb de onderdelenhandleiding voor de Suzuki Savage motorfiets en het elektrische systeem nodig. Ik zou het op prijs stellen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44158 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op de werkplaatshandleiding van de Suzuki Savage
Hoi Miguel, als je de Savage 650 werkplaatshandleiding hebt, zou je die dan naar mij of iemand anders kunnen sturen? Ik moet de nokkenasafstelling zien. Bedankt.