Zoek MDM

Bulletin

Suzuki Savage werkplaatshandleiding

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #30746 door handmatig-mechanisch
Suzuki Savage werkplaatshandboek. Uitgegeven door manual-mecanica.
Hallo allemaal, een paar maanden geleden heb ik de handleiding voor de Savage 650 geüpload, of dacht ik dat ik dat had gedaan... Ik heb ernaar gezocht, maar ik kan hem niet vinden op de website. Ik weet niet of dat komt doordat ik hem niet kon uploaden of omdat hij er nog niet op staat. Mocht iemand hem nodig hebben, stuur me dan een berichtje en ik stuur hem je per e-mail.

Ik wil de website met werkplaatshandleidingen bedanken, want dankzij hen en de handleidingen die ze aanbieden, kom ik elke dag wel rond. En daarvoor:
HARTELIJK DANK!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #30748 volgens werkplaatshandboek
Reactie op het werkplaatshandboek over het onderwerp : Re: Suzuki Savage werkplaatshandboek
Hallo Miguel, de waarheid is dat we een paar maanden achterlopen met het uploaden van de handleidingen. Momenteel worden ze door iemand nagekeken en worden er doorgaans zo'n 60 per maand geactiveerd. Het probleem is dat er veel dubbele handleidingen worden geüpload, handleidingen waar niet bij staat voor welk voertuig ze bedoeld zijn, enzovoort, en het filteren van alles is erg ingewikkeld.

Desondanks hartelijk dank voor je bijdrage aan onze site. We willen je er nog op wijzen dat je ook handleidingen kunt uploaden naar het forum of groepen kunt aanmaken op sociale media om ze te delen. We dachten dat dat laatste een succes zou worden toen we het introduceerden, maar het lijkt erop dat je er niet veel gebruik van maakt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #30802 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Suzuki Savage werkplaatshandboek

Miguel Murcia schreef: Hallo allemaal, een paar maanden geleden heb ik de handleiding voor de Savage 650 geüpload, of dacht ik dat ik dat had gedaan... Ik heb ernaar gezocht, maar ik kan hem niet vinden op de website. Ik weet niet of dat komt doordat ik hem niet kon uploaden of omdat hij er nog niet op staat. Als iemand hem nodig heeft, stuur me dan een berichtje en ik stuur hem je per e-mail.

Ik wil de website met werkplaatshandleidingen bedanken, want dankzij hen en de handleidingen die ze hebben, kom ik elke dag wel rond, en daarvoor:
HARTELIJK DANK!!!

Kunt u het naar mij opsturen? Ik heb het echt nodig.

Het allerbeste

Schrootwerven van Cordoba

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #34012 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Suzuki Savage werkplaatshandboek
Hallo, ik heb de onderdelenhandleiding en het elektrische schema van de Suzuki Savage motorfiets nodig. Ik zou het op prijs stellen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 2 weken geleden #44158 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Suzuki Savage werkplaatshandboek
Hallo Miguel, als je het werkplaatshandboek van de Savage 650 hebt, zou je het me dan kunnen sturen, of heeft iemand anders het misschien? Ik moet de nokkenastiming kunnen zien. Bedankt.