Zoek MDM

Bulletin

HELP! Mijn auto slaat af als ik hard accelereer!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30678 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: HELP! Mijn auto slaat af als ik hard accelereer!
Stuur mij de motorcode, dan kan ik je meer informatie sturen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30679 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: HELP! Mijn auto slaat af als ik hard accelereer!
Bro, ik denk dat dit de motorcode is... Maar ik weet het niet helemaal zeker! 6A13-SOHC (2.497ml)

Door mijn onwetendheid denk ik dat dit het is... En hier is de synchro-versie, die van mij is; transmissiemodel F5M42 (2WD-5M/T).

Ik heb dit uit de demontage- en werkplaatshandleiding van de auto gehaald!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30783 door handmatig-mechanisch
Wat is het toch lelijk wat je hebt gezegd... "dat je hem naar een monteur brengt om beroofd te worden"... er zijn eerlijke monteurs die weten wat ze doen, niet allemaal zijn het oplichters of oplichters... bovendien, wat voor werk doe je? Ik weet zeker dat je een maandelijks salaris of vergoeding ontvangt op basis van het geleverde werk, de monteur is hetzelfde, zelfs als zijn handen vet zijn. En nog iets, hoeveel technologie je ook hebt, de duivel weet het als de duivel, maar hij weet het nog beter als hij oud is. Vergeet dit nooit, groeten en ik hoop dat ik jou of een ander forumlid niet heb beledigd, maar ik vond je woorden niet goed.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30823 door handmatig-mechanisch
Hallo Gusmart! Maak je geen zorgen bro, ik ben niet beledigd; elke mening is geldig en ik respecteer die!

Ik hoop ooit een eerlijke monteur te ontmoeten die geen "vlieg" wil zijn.

Als je monteur bent, respecteer ik je beroep net als jij. Ik ben gek op monteurs en ik ben niet bang, laat staan beschaamd, om vettig en vies rond te lopen!! Als werktuigbouwkundig ingenieur kan het me niet schelen dat ik hier alleen maar ben om aanwijzingen te geven!! In plaats daarvan maak ik gebruik van de mogelijkheden om ingevet te worden en auto's uit elkaar te halen! Want dat is wat ik leuk vind en waar ik gepassioneerd over ben... En ik weet dat ik nog veel te leren heb, anders zou ik hier niet zijn om de wijsheid te zoeken van degenen die echt verstand van monteurs hebben! Nogmaals, ik respecteer je mening; als je monteur bent, is dat geweldig. Ik hoop je in mijn contacten te hebben voor eventuele toekomstige vragen!

Groeten, Gusmart!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30848 door handmatig-mechanisch
Heeft uw auto een automaat? Want als u voluit gas geeft en er geen vermogen is, komt dat doordat de versnellingsbak niet terugschakelt. Automaten schakelen altijd een versnelling terug wanneer u voluit gas geeft of via een kabel die naar het gaspedaal loopt. U zou een lekke long of een verstopte magneetklep met vuil kunnen hebben.