Zoek MDM

Bulletin

Ford Transit koppeling, hulp nodig?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30043 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Transit koppeling, help alstublieft.
Hallo Jose, ik ben een monteur en ik heb naar je probleem gekeken. Ik denk dat je uit je busje moet stappen en in de koppelingscilinder moet gaan zitten die zich aan de achterkant van de motor en de versnellingsbak bevindt. Zoek een soort plastic spuit, vul deze met remvloeistof, maak de ontluchter los en giet de vloeistof onder druk in de tank. Dit is de gemakkelijkste en snelste manier om het circuit te ontluchten. Met vriendelijke groet,
Jose

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30044 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Transit koppeling, help alstublieft.
Heel erg bedankt, zodra de storm voorbij is ga ik er meteen heen haha vandaag hebben we ze allemaal.... haha.. als er iets gebeurt laat het me dan weten dan ga ik het in de gaten houden.. nogmaals bedankt.. groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30045 door handmatig-mechanisch
Blijkbaar was het te luchtig en zat de pomp die op de versnellingsbak is aangesloten niet goed gemonteerd... dus ik heb hem ontlucht en blijkbaar was het prima... Ik heb er een stukje mee gereden en hij is niet kapot gegaan... Wat ik nu moet doen is wachten tot hij stilstaat en hem er dan meteen uithalen. Laten we eens kijken hoe hij reageert door er kracht op te zetten... Nogmaals bedankt, jongens! En PISTOn heeft me enorm geholpen met de locatie van de pomp en de pomp die op de versnellingsbak is aangesloten! B)