Zoek MDM

Bulletin

ecu pin diagram hyundai accent 1.3 1998

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29798 door handmatig-mechanisch
Pinoutdiagram van de Hyundai Accent 1.3 1998 ECU. Geplaatst door manual-mecanica.
Goedemorgen, ik ben nieuw op het forum. Ik zou graag het elektrische schema willen hebben van de ECU-connector van de Hyundai Accent 1.3L uit 1998. Volgens mij is het voor de 1.5L.
Ik vat mijn probleem samen: de ECU is samen met de connector uit mijn Accent gestolen. Ik heb er een nieuwe gekocht met de connector. Toen ik de kabelboom ging installeren, zaten er drie identieke zwarte draden zonder identificatie, waarvan ik aannam dat het aarddraden waren. De auto startte en alles werkte, maar met storingen en een hoog benzineverbruik, omdat de injectoren mogelijk altijd open blijven staan. Nu heb ik daar geraadpleegd en ze vertelden me dat deze draden de aarddraden zijn voor injectoren, sensoren en de carrosserie, maar ik weet niet waar ze zich bevinden in de ECU-pinnen. Daarom vraag ik om hulp met het elektrische schema om het probleem te kunnen oplossen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30156 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Accent 1.3 1998 ECU pinout diagram
www.rodrigog.com/hyundaiaccent/index.htm

, dit kan nuttig zijn. We staan voor u klaar.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.