Zoek MDM

Bulletin

AA Renault Megane

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28587 door handmatig-mechanisch
AA renault megane Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo forumleden, ik heb jullie onmisbare hulp nodig omdat ik de airconditioning in een Mégane probeer te repareren, maar ik heb een paar vragen. Ik heb de druk gecontroleerd terwijl de auto koud en in werking was, en die gaf ongeveer hetzelfde aan: koud: tussen 85/90 psi, zowel hoog als laag, en tijdens bedrijf: laag: 75 psi, schommelend rond 85 psi, en hoog: ongeveer 100 psi. Kloppen deze waarden?
Het koelt duidelijk niet; ik hoor de koppeling van de compressor aangrijpen. Ik kijk uit naar jullie reacties. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28683 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: AA Renault Megane
Controleer op gaslekken (KOMT VEEL VOOR ALS GEVOLG VAN HET EXPANSIEVENTIEL EN DE COMPRESSOR) en vul de tank indien nodig bij.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #28838 door handmatig-mechanisch
Die van mij gaf ook problemen. Ik bracht hem naar de garage om hem op te laden en hij laadde nog steeds op. Het mooie is dat hij zichzelf herstelde.
Tja, ik geloof niet in heksen. Weet je, onder bepaalde omstandigheden (laag toerental, enz.) laat de ECU de luchtcompressor niet toe. Nou, in mijn geval moet het zo'n soort storing zijn geweest, en die herstelde zichzelf (het vervelende is dat ze meestal, net als ze iets repareren, kapot gaan omdat de storing nog niet echt is opgelost).

Controleer of het de ECU is die verhindert dat de compressor lucht aanzuigt. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden - 13 jaar en 8 maanden geleden #28843 door handmatig-mechanisch
Normaal gesproken heb je tussen de 20/30 psi bij lage snelheid en 220/230 psi bij hoge snelheid, waarbij je versnelt tot 2000/25000 rpm.
Laatst bewerkt: 13 jaar 8 maanden geleden door .