- Bedankt ontvangen: 2
08-09-2022 Hits: 2479 Computerwetenschappen
02-07-2022 Hits: 1605 Computerwetenschappen
Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.
mono97 schreef: Hallo, ik heb een probleem met een Nissan Almera. Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht en sinds ongeveer 3 weken vertoont hij verschillende problemen. Een daarvan is dat ik afgelopen zondag haastig instapte zonder het te beseffen. Ik startte hem en toen ik naar de versnellingspook keek, zag ik dat hij in zijn achteruit stond, en het is bekend dat alle automaten niet in deze stand starten. Sindsdien heb ik hem meerdere keren in deze versnelling proberen te starten, maar het is maar een paar keer dat hij aanslaat, wat ik erg vreemd vind. Ik heb ook problemen als ik de auto in de versnelling probeer te zetten, omdat de auto niet meteen start, maar ik moet accelereren tot ongeveer 6000 tot 7000 toeren per minuut. Als hij begint te rijden, voelt het alsof de auto gaat afslaan, maar na een paar seconden gedraagt hij zich weer normaal. Ik zou graag willen dat u me helpt het probleem op te lossen, aangezien deze auto voor persoonlijk gebruik is en ik hem ook gebruik om boodschappen te doen in mijn werkplaats. Alvast bedankt.