Zoek MDM

Bulletin

Kilometerteller Hyundai Accent 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #28071 door handmatig-mechanisch
2002 Hyundai Accent Kilometerteller Gepubliceerd door manual-mecanica
:huh: Vrienden, weet iemand hier hoe de kabel van de snelheidsmeter op het dashboard van de Hyundai Accent uit 2002 werkt? Of als jullie me kunnen helpen met de onderdelen of de werkplaatshandleiding, zou ik daar heel erg dankbaar voor zijn... Het probleem is dat de snelheidsmeter niet werkt en daardoor geen kilometerstand aangeeft. Bij controle merkte ik dat kabel A van het dashboard naar... Ik weet niet waar (dat is het punt) loopt, los zit en ik weet niet waar hij heen gaat... Help me alsjeblieft!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #28074 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kilometerteller Hyundai Accent 2002
Vergelijk de kabel die naar het moederbord gaat, er zijn er velen die dat beweren. Als het zonde is om het te zien, staat hier op de pagina de handleiding die u zoekt, en wel in het Spaans. Lees hem en laat u adviseren. Met vriendelijke groet, ik laat u de link hier achter:
www.manualesdemecanica.com/manuales/Manu...2-05-(Spaans)/

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 2 maanden geleden #34767 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kilometerteller Hyundai Accent 2002
Sorry voor de late reactie, maar ik had geen toegang meer en heb je antwoordmail niet ontvangen. Bedankt voor je hulp.