Zoek MDM

Bulletin

Mitsubishi Lancer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27876 door handmatig-mechanisch
Mitsubishi Lancer Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik ben niet zo goed in auto's, dus ik wil er graag meer over leren. Op dit moment ben ik geïnteresseerd in een Mitsubishi Lancer, maar ik weet niet hoe goed die auto is of welke algemene problemen zo'n auto zou kunnen hebben. Ik ben geïnteresseerd in een model uit '98 met een 1600cc motor. Weet iemand meer over deze auto's en kan hij me vertellen hoe goed ze zijn of met welke auto ik het beste kan beginnen?

Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27885 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mitsubishi Lancer
Ze zijn goed, snel en alles erop en eraan, en ze vermelden de prijzen voor onderhoud en reserveonderdelen voor het geval je ermee crasht, maar ik denk niet dat dat je zal overkomen, tenzij je een slechte bestuurder bent xD.

Het eerste wat je moet doen, raad ik altijd aan aan iemand die een nieuwe auto koopt, is de bougiekabels, het luchtfilter, de bougies, de banden, de olie en het oliefilter vervangen. Geef bij aankoop flink gas, ongeacht wat de eigenaar zegt. Test hoe hij zich gedraagt bij plotseling remmen en kijk naar de uitlaatpijp. Als je hem gaat kopen, neem dan ook de kosten van de radio en de rest van wat ik noemde met betrekking tot een volledig onderhoud van de auto voor je rekening.

Ik hoop dat dit je helpt... Groeten en welkom in de wereld van de strijkijzers.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27986 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een Lancer uit 1998 en het is de beste auto die ik ooit heb gehad. Deze auto's, zoals we hier in Venezuela zeggen, zijn ezels. Ze laten je nooit in de steek, tenzij je onvoorzichtig bent. Hehehehehe. Ze geven je snelheid als je die nodig hebt, kracht. De reserveonderdelen zijn niet duur en als ze goed in elkaar zitten, gaan ze lang mee. Koop hem met je ogen dicht, maar als je kunt, laat hem dan eerst door een monteur controleren om te zien of er problemen zijn met de motor of de versnellingsbak. Schrijf me en ik kan je helpen met de mechanica van die auto. Dat is geen probleem, want ik ken hem van de koplampen tot de achterlichten, hahahahaha.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27990 door handmatig-mechanisch
T_T waarom zijn 100% tweedehands auto's hier in Chili duurder!?
oneindige minachting haha

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27991 door handmatig-mechanisch
Bedankt jongens voor jullie antwoorden, dat geeft me meer vertrouwen om de auto te kopen. Ik zal ook rekening houden met de aanbeveling van Wolfmechanical om een monteur in te schakelen. Het is fijn om de kennis te hebben van iemand die de auto kan controleren. Ik laat het jullie weten zodra ik hem in handen heb. Nogmaals bedankt.