Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 306 AL4 automatische transmissie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27641 door handmatig-mechanisch
Peugeot 306 AL4 automatische transmissie Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb hulp nodig met de automatische transmissie AL4 in mijn Peugeot 306. Na een paar seconden schakelt de "D"-versnelling uit en kan ik niet verder.
Dan

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27682 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 306 AL4 automatische transmissie
UW TRANSMISSIE HEEFT EEN HYDRAULISCH LEK IN DE VOORAANSLUITKOPPELING EN NAARGELANG DEZE WORDT DIT VAKER. DAAROM GAAT DEZE NIET MEER VOORUIT. DEZE VEREIST EEN COMPLETE SERVICE, DAT BETEKENT EEN COMPLETE REPARATIE MET VERVANGING VAN DE ZUIGERS, BESCHERMKAPPEN EN FILTERRIEM.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27688 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 306 AL4 automatische transmissie
Hallo, goedemorgen. Ik heb hetzelfde probleem met een Renault Mégane. Het transmissielampje op het dashboard brandt en de versnellingsbak is geblokkeerd. Ik heb de hele set en de externe sensoren al vervangen. Nu ga ik een nieuw kleppenhuis proberen. Als u originele informatie over deze versnellingsbak heeft, hoor ik dat graag.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27690 door handmatig-mechanisch
U moet mij vertellen welk model auto u heeft en welke foutcodes er werden weergegeven als u uw auto heeft laten uitlezen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27691 door handmatig-mechanisch
Megane 2007, de foutcode die hij altijd registreert is G4 - oliedrukregeling. We hebben de transmissie drie keer gedemonteerd en nooit afwijkingen gevonden. Alles is in perfecte staat. Zoals ik al eerder zei, hebben we de drukregelaar, de snelheidssensor, de startonderbreker en de druksensor vervangen; alles is hetzelfde. Het enige wat nog moet gebeuren is het kleppenhuis vervangen en een TCM proberen. Wat raadt u aan?