Zoek MDM

Bulletin

Airconditioningdruk in lage en hoge toestand gelijk

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27308 door handmatig-mechanisch
druk hetzelfde .
De airconditioning van een Bora uit 2008 werkt niet. Bij het controleren van de lage- en hogedrukleidingen blijkt dezelfde druk (ongeveer 45 kg/100 pond) te zijn, terwijl de normale druk 45 tot 60 kg/100 kg/100 kg/100 kg/12 ...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27352 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: Airconditioningdruk is bij lage en hoge druk hetzelfde
Als ik jou was, zou ik eerst het gas in het circuit laden en zodra de compressor aan staat, proberen deze te overbruggen met een directe plus om hem te starten. Als de druk normaal is, sluit je het probleem met het expansieventiel uit en controleer je de druksensoren voor het geval er een defect is, of de schakelaar van de airconditioning zelf.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27650 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: Airconditioningdruk is bij lage en hoge druk hetzelfde
Groeten... Duits, bedankt voor de tips. Ik kan je vertellen dat het probleem is opgelost.
1. De schakelaar van de airconditioning activeert de compressor rechtstreeks, zonder relais.
2. Ik heb gas bijgevuld, want hoewel de lage druk correct werd aangegeven, was er een tekort aan gas.
3. Ik heb de druksensor gecontroleerd, die drie pinnen heeft: aan de ene kant de massa, aan de andere kant de spanning gelijk aan de acculading, en in het midden een signaal om aan te geven dat er voldoende druk is om de compressor te laten werken en de nodige smering te krijgen.

Bedankt