Zoek MDM

Bulletin

Ik denk na over hoe ik het probleem van mijn Dodge kan oplossen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27003 door handmatig-mechanisch
Ik denk na over hoe ik het probleem met mijn Dodge Intrepid uit 1993 kan oplossen. Ik wil de versnellingsbak vervangen of de motor en versnellingsbak compleet veranderen, maar ik weet niet welke compatibel zal zijn. Hehehehee Ik zou graag oplossingen krijgen, vrienden... Hehehee, ik wil het niet kwijtraken...
Als iemand van jullie de handleidingen van de Dodge-kleppenhuizen heeft,,,, om te vergelijken en te weten welke andere voor jullie zou werken... Of is deze wel compatibel, maar niet elektronisch aangesloten?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27136 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik denk na over hoe ik mijn Dodge-probleem kan oplossen.
Je kunt elke gewenste motor met een versnellingsbak monteren, maar je moet wel meer moeite doen om de steunen en de versnellingspook aan te passen. Stel je voor dat we in een Pathfinder met een V6-motor een Ford 350 V8 met een versnellingsbak monteren. Het is duur, maar het is gelukt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27465 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik denk na over hoe ik mijn Dodge-probleem kan oplossen.
Goed idee, maar wat raad je aan om erin te zetten? Omdat de motor voorin zit met een statiefbak, en niet aan de zijkant zoals bij de andere modellen. Bovendien moet ik erkennen dat het een zware auto is! Je hebt in ieder geval een motor en bak van gelijke sterkte nodig om bergop te kunnen rijden. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27490 door handmatig-mechanisch
Lijkt hij op een Nissan VG-30 en heb je de originele Dodge-box met een flens gemonteerd om de aanpassing te maken? De VG30 is erg goed.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #27581 door handmatig-mechanisch
Het is eigenlijk goed, maar het probleem is de doos!!!!!! heee