Zoek MDM

Bulletin

plannen om een eenassige kar te maken

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 4 weken geleden #26285 door handmatig-mechanisch
Plannen voor het maken van een eenassige auto Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik zou graag willen weten of iemand mij een bouwtekening kan geven voor een enkelassige kar van 1,50 bij 1 meter. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26316 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: plannen voor het maken van een eenassige auto
Hoi, kun je verwijzen naar welke specifieke auto? Ik heb er een voor een motor, als dat helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26357 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: plannen voor het maken van een eenassige auto
Hartelijk dank voor uw antwoord. Het is bedoeld voor een kar voor algemene vracht, maar hij is licht (maximaal 400 kg), maar mijn zorg is dat hij niet te veel beweegt op de weg, aangezien je daar karren ziet die eruit zien alsof ze door de lucht vliegen, en dat zou ik niet willen. Ze vertelden me dat ik rekening moest houden met de afmetingen van de dissel en de plaatsing van de as, maar ze lieten me nog meer in verwarring achter. Als u mij de exemplaren van uw kar kunt geven, zou ik het chassis kopiëren (aangezien dat de ziel van de kar zou zijn) en een vloer en relingen maken zodat de lading niet naar beneden valt. Nogmaals hartelijk dank.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26358 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: plannen voor het maken van een motorkar
Hallo, ik zou graag willen weten of u mij een bouwtekening kunt geven voor een karretje voor mijn motor. Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 3 weken geleden #26431 door handmatig-mechanisch
Hallo...!

Heb je de tekeningen gekregen?

Ik heb een multifunctionele kar om kajaks van 4,3 meter te vervoeren, structureel, ik rijd 140 km/u met een Astra en hij beweegt niet eens... Als je hem niet hebt gekregen, zal ik hem opmeten en je een AutoCAD- of PDF-bestand sturen, alleen het chassisgedeelte, de rest doe je zelf, ... één vraagje... ga je hem met een auto of een vrachtwagen trekken?