Zoek MDM

Bulletin

Versnellingsbakstoring Altima 99, dringende hulp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26197 door handmatig-mechanisch
99 Altima versnellingsbak defect, dringende hulp. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, goedemiddag, ik zou graag jullie hulp willen met een storing. Ik heb een Altima uit 1999 die begon te slippen. Eerst de versnellingsbak op heuvels of bij abrupt accelereren en daarna werd de storing erger. De versnellingen pasten niet meer. Nadat de olie en het filter waren vervangen, ging hij alleen nog maar in de aandrijving, neutraal en tweede versnelling. Maar wat is de aandrijving en tweede versnelling? Er is geen vermogen. Hij gaat niet harder dan 2000 toeren lopen. Hij is al gescand en heeft geen codes. Alles is in orde. Wat ik graag wil weten, is of dit soort auto's een speciale scanner nodig hebben of dat deze boxen worden aangestuurd door een soort sensor of een elektronisch apparaat. Of dat het zeker de box is, een intern probleem, want de meesten hebben me verteld dat de box al kapot is en moet worden geopend of vervangen. Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 9 maanden geleden #28120 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 99 Altima versnellingsbak defect, dringende hulp.
De transmissie van uw auto die u noemde, moet gerepareerd worden. Wees niet bang. Het is gewoon een kwestie van de juiste vakman vinden die eerlijk is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.