Zoek MDM

Bulletin

TECHNISCHE DAGLICHTREGELS

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26138 door handmatig-mechanisch
TECHNISCHE VOORSCHRIFTEN DAGVERLICHTING Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik ben op zoek naar de technische installatievoorschriften, afgezien van het Europees certificaat voor deze lampen, dat ik al ken. Ik moet de installatiematen weten en, als u problemen ondervindt, hoe kan ik dat zelf doen als u de APK moet passeren?

DANK U WEL

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26199 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: TECHNISCHE VOORSCHRIFTEN DAGVERLICHTING
Hoi maat, ik voeg het bestand bij met de afmetingen voor het monteren van de dagrijverlichting. En het antwoord op de vraag of je problemen zult krijgen bij het passeren van de APK. De ITVELESA-groep heeft me verteld dat het geen probleem is om het zelf te monteren, zolang de afmetingen worden gerespecteerd en de dagrijverlichting is goedgekeurd en de letters RL (run light) draagt, maar daarna is elke APK een wereld op zich. Je hoeft niets goed te keuren als je dat niet wilt. Het enige is dat als je auto op een dag negatief test, je hem moet verwijderen, opnieuw moet passeren en opnieuw moet installeren. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26200 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: TECHNISCHE VOORSCHRIFTEN DAGVERLICHTING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #26201 door handmatig-mechanisch
Ik zie dat ik het bestand niet kan uploaden. Als je wilt, laat dan je e-mailadres achter en ik stuur het je toe. Met vriendelijke groet.