Zoek MDM

Bulletin

hulp met kever kabelklem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden - 13 jaar en 10 maanden geleden #25897 door handmatig-mechanisch
Hulp met kabelboom voor Kever Geplaatst door manual-mecanica
Hoi, hoe gaat het? Ik ben nieuw op het forum... Vrienden, ik doe het elektrische werk voor mijn Kever (Vocho) helemaal zelf. Ik zou graag wat hulp willen... Hoeveel kabels kan ik gebruiken aan de positieve kant van de accu, maximaal en minimaal (aan het begin), dus op de hoofdaansluiting? Zijn 5 voldoende? Of is het te veel? Heeft hij de positieve kant naar de schakelaar, een dikke kabel naar de lichtrelais, één naar het geweer en nog twee extra voor de zekerheid... Dat is veel, bedankt vrienden.
Laatst bewerkt: 13 jaar 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #25908 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij kabelboom Kever
Hallo, Allereerst is het niet zozeer het aantal kabels dat de belasting van elk van hen beïnvloedt (ampère per verbruikt uur)

In de accu wordt het maximum bereikt door de hoeveelheid die de aansluiting binnenkomt en de capaciteit in ampère die deze ondersteunt:) en in de lader. Als je ze op de lader van de lader aansluit, kun je er een paar aansluiten die geen belasting verbruiken op het moment van starten, probeer niet meer dan 15 of 20 ampère te gebruiken.
Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest in de uitleg, groeten en veel succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.