Zoek MDM

Bulletin

KOPPELING HYUNDAI COUPÉ TIBURON

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25780 door handmatig-mechanisch
HYUNDAI COUPE TIBURON CLUTCH Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een probleem met een koppeling op mijn Hyundai Tiburon Coupé. Ik weet niet hoe ik de motorcarter moet demonteren.
Ik heb alle bouten en beugels al verwijderd, maar hij komt niet los van de motor.
Als iemand weet hoe ik hem moet demonteren, stel ik uw advies op prijs
. Bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25791 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HYUNDAI COUPE TIBURON KOPPELING
Hoi Maury, als het nog steeds aan de motor vastzit, ben je vergeten een bout los te draaien. Controleer het grondig; er is geen truc of geheim voor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25814 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HYUNDAI COUPE TIBURON KOPPELING
HET KOMT NIET OMDAT DE DOOS BIJNA 180 GRADEN DRAAIT EN VAN DE MOTOR AFKOMT ALS IK EEN HENDEL GEBRUIK, MAAR DEZE BLIJFT UIT ZICHZELF TERUGPLAATSEN, ALSOF DE PERS HEM VASTZIT.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25816 door handmatig-mechanisch
Hallo, controleer of het vliegwiellager niet vastgelijmd zit aan de versnellingsbakas. Dat zou de reden kunnen zijn waarom het lager en de hele boel eruit komen en druk uitoefenen op de pers. Ik hoop dat dat alles is. Zo ja, kijk dan of je de persbouten aan één kant los kunt maken en zo de hele constructie kunt verwijderen en van buitenaf kunt bekijken... Groeten, en ik hoop dat dat alles is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25817 door handmatig-mechanisch
hehehe, ja, nou ja, velen hebben daar last van, maar dat is makkelijk, aangezien alles al aan de buitenkant zit moet je de huls verwijderen die de kraagvork beweegt, als die as die uit de doos komt en aan het uiteinde aan de buitenkant verbonden is door spiebanen of lijnen met een klein plaatje dat wordt aangeduwd door de koppelingscilinder, en beide zijn vastgezet met een moer voor een 12-sleutel als ik me niet vergis, het ding dat die moer verwijdert met de bijbehorende logo-shims verwijdert dat kleine plaatje en dat is alles, je zult zien dat wanneer je probeert de doos van de motor te scheiden, die as zal draaien en de doos zal er gemakkelijk uitkomen, de kraag zal blijven plakken aan de spiebanen van de drukgroep, omdat dat het ontwerp is, wees voorzichtig met de installatie eh hehehe, veel succes.