Zoek MDM

Bulletin

Ik vraag om hulp, ik heb een Malibu 3.1L V6 12V uit 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25559 door handmatig-mechanisch
Ik heb een Chevrolet Malibu, er is een waterslang gesprongen. Ik heb het al laten repareren, maar er verschijnt een rood icoontje op het dashboard. Het is de afbeelding van een radiator met een laag antivriesniveau.
Ik heb het water al bijgevuld, maar het probleem verdwijnt niet. Hoe krijg ik het eruit?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25713 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb hulp nodig, ik heb een Malibu 3.1L V6 12V uit 2002
CONTROLEER OF DE ANTIVRIESNIERSENSOR GEKREGEN IS, ZORG DAT DEZE GEKREGEN IS, OF ZO NIET, KOPPEL DE BATTERIJ LOS. MISSCHIEN KAN DIT HELPEN. ZO NIET, GA DAN NAAR AUTOZONE ALS ER EEN IN UW LAND IS. ZE WISSEN DEZE MET DE SCANNER. VEEL SUCCES, VRIEND.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden - 13 jaar en 10 maanden geleden #25994 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb hulp nodig, ik heb een Malibu 3.1L V6 12V uit 2002
De sensor bevindt zich in de vuilwatertank. De oplossing zou zijn om de tank te vervangen, maar dat is wel vrij duur, ongeveer 1500 Mexicaanse dollar. Probeer de sensor los te koppelen, het is de enige connector die zich in de tank bevindt. Als de sensor verdwijnt, kunt u hem zo laten of proberen de connector te overbruggen. Dat zijn de goedkoopste oplossingen die ik aanbeveel.
Laatst bewerkt: 13 jaar en 10 maanden geleden door . Reden: Verwarring over sensorlocatie