Zoek MDM

Bulletin

Renault Clio Expression 2006 fout PO 711

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25252 door handmatig-mechanisch
Renault Clio Expression 2006 fout PO 711 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een probleem met mijn auto, het is een Renault Clio Expression uit 2006 met benzinemotor. Op een dag kwam ik op mijn werk aan en toen ik naar huis wilde, wilde de auto niet starten. Ze hebben het gecontroleerd met een scanner en de uitslag was code PO 711 (transmissievloeistoftemperatuursensor). Mijn vraag is of iemand weet waar deze sensor zit, want ik heb hem nog niet kunnen vinden.

Ik zou uw hulp zeer op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden - 13 jaar en 11 maanden geleden #25263 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Clio Expression 2006 fout PO 711
Het moet in de transmissie worden geschroefd en twee kabels hebben. Controleer in ieder geval eerst het smeermiddelpeil, dat zich aan de zijkant van de doos bevindt, parallel aan de voorkant van de auto. Als het peil ontbreekt, vul het dan bij en wis de code uit het geheugen. Laat ons weten wat er is gebeurd.
Laatst bewerkt: 13 jaar 11 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25328 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Clio Expression 2006 fout PO 711

charlypzz schreef: Het moet in de transmissie worden geschroefd en twee kabels hebben. Controleer in ieder geval eerst het smeermiddelniveau, dat zich aan de zijkant van de doos parallel aan de voorkant van de auto bevindt. Als het ontbreekt, vul het dan bij en wis de code uit het geheugen. Laat ons weten wat er is gebeurd.

Hartelijk dank, Charly, dat je de tijd hebt genomen om me te helpen. Morgen gaan we de auto bekijken en dan vertel ik je hoe het gegaan is.