Zoek MDM

Bulletin

Ik heb injectieproblemen met de Stratus 2.4 Turvo.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden - 13 jaar en 11 maanden geleden #25206 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag collega's, kan iemand mij helpen met deze Stratus Turvo 2.4? Ik heb geen pulsatie in de injectoren. Eerst werkten alleen injector 1 en 3. Na controle van de computer en sensoren bleken alle vier de injectoren niet meer te werken. Ik weet niet zeker of het de originele alarmmodule is, ik kan hem niet vinden. Ik denk dat de krukaspositiesensor wel klopt. Als iemand weet hoe ik die kan testen, zou ik daar heel blij mee zijn. SL2, ik weet het echt niet meer, ik ben ten einde raad. Alvast bedankt.:(
Laatst bewerkt: 13 jaar 11 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25524 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb injectieproblemen met de Stratus 2.4 Turvo
Test eerst of er continuïteit is in de injectorconnectoren en, aangezien u over een computer beschikt, kijk of deze fouten genereert; anders kunnen de injectoren verstopt zijn als u ze niet goed hebt onderhouden. Laat ze ultrasoon reinigen, koop de filters en O-ringen en monteer ze om te zien hoe ze werken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25593 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb injectieproblemen met de Stratus 2.4 Turvo
Hoe zit het met Moff1? Sterker nog, de auto werkt al. Het probleem zat in de krukas die de pulsatie in de injectoren en de stroom naar de bobine regelt. Bedankt voor je advies. Groeten. ;)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 10 maanden geleden #25997 door handmatig-mechanisch
Het probleem zou je krukassensor kunnen zijn. Nog niet zo lang geleden had ik een soortgelijk probleem met een Voyager. Hij stuurde slechts 2 of 3 pulsen naar de injectoren. Ik dacht dat het aan het alarm of de computer lag, maar het bleek die sensor te zijn.