Zoek MDM

Bulletin

Chiplocatie 93C76

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden - 13 jaar en 11 maanden geleden #25178 door handmatig-mechanisch
Locatie van chip 93C76 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een probleem. Ik kan de 93C76-chip niet vinden op het dashboard van een Grand Cherokee uit 2006. Het is een 8-pins chip. Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: 13 jaar en 11 maanden geleden door . Reden: Vraag

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25180 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 93C76 chiplocatie
Caroqui, leuk je te ontmoeten. Er zijn verschillende uitvoeringen van Cherokee-dashboards. Zoals je al zei, moet je de 8-pins chip aan de achterkant zoeken, anders moet je het dashboard demonteren om hem aan de binnenkant van de plaat te vinden, waar ze hem normaal gesproken plaatsen. En tot slot, als hij nergens op het dashboard zit, betekent dit dat de Kilo met een microcontroller wordt geleverd. Kijk op www.tachosoft.com, waar alle voertuigen staan vermeld.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25369 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 93C76 chiplocatie
Hallo vriend, de 93c76-chip van de Cherokee Grad uit 2006 bevindt zich aan de binnenkant van het paneel, net onder de hoofdconnector, die wit is. Je moet voorzichtig zijn, want er zitten er twee naast elkaar en ze lijken op elkaar. De 93c76 heeft één punt en de andere niet, en je moet heel voorzichtig zijn bij het demonteren van de naalden. Bovendien is de chipnomenclatuur niet hetzelfde. Ik hoop dat mijn hulp nuttig is. Ulysses