Zoek MDM

Bulletin

Kalibreer Nissan 200sx kleppen 85

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 4 dagen geleden #24573 door handmatig-mechanisch
Kalibreer de kleppen van een Nissan 200SX 85. Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen, middag of avond, afhankelijk van het land. Nou, ik zou graag willen dat iemand me gedetailleerd kan uitleggen hoe ik de kleppen van mijn auto kan kalibreren. Dit is een Nissan 200sx model 85, de motor is een CA20E, of ik zou het op prijs stellen als je me het gedetailleerde schema met afbeeldingen en theorie over hoe de verdomde kleppen worden gekalibreerd, zou kunnen sturen. Ik zou hem naar een monteur brengen, maar ik heb het geld er niet voor en ik ben ook dol op mijn auto en ik zou het graag zelf doen. Ik zou het echt op prijs stellen. Mijn e-mailadres is tot snel

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 2 dagen geleden #24634 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kalibreren van Nissan 200SX 85 kleppen
Hallo, kijk eens in de autodata, daar staat dat het hydraulische regeling is. Je zou het kleppendeksel moeten verwijderen en controleren of er een soort regelaar op zit. Zo niet, dan moet je de kleppen vervangen. Ze kunnen versleten zijn en/of de nokkenas is versleten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 dag geleden #24656 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kalibreren van Nissan 200SX 85 kleppen
Bedankt Esurez, maar het is geen hydraulisch systeem, het zijn kleppen die van tijd tot tijd gekalibreerd worden. De auto waar je het over hebt is een nieuwer model, de Nissan 200SX met een S13-motor, maar ik waardeer je intentie nog steeds. Als je de handleiding van de Nissan 200SX S12 had en me de pagina Motormechanica 19 of EM-19 zou kunnen sturen, zou dat geweldig zijn. Op die pagina staat hoe de kleppen gekalibreerd worden. Bedankt voor alles.