Zoek MDM

Bulletin

storing in een B-serie dieselmotor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 6 dagen geleden #24454 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: storing in een B-serie dieselmotor
Oké, ik ga de turbo controleren. Ik heb de turboslang die lucht naar de inlaat stuurt al verwijderd. Hij zuigt alleen omgevingslucht aan. Bedankt voor de hulp. Ik houd je op de hoogte totdat het probleem is opgelost.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 6 dagen geleden #24460 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: storing in een B-serie dieselmotor
Hallo, mijn vriend, als u mij toestaat, als u de turbo hebt gecontroleerd en de speling correct is, moet u er rekening mee houden dat de zuigerveren correct zijn, want anders kunnen er problemen ontstaan. De procedure zou zijn om de zuigers te vervangen
.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 6 dagen geleden #24477 door handmatig-mechanisch
OPGELOST.

Ik dank iedereen voor hun steun. Zoals soms gebeurt, blijkt iets wat tragisch lijkt, iets kleins te zijn. Nou, ze lieten een assistent de olie en filters vullen, en hij markeerde het niveau op de peilstok, maar toen hij de olie eruit haalde om de holtes te controleren, zag hij 35 liter. OVERSTROMEND. De handleiding geeft 16,5 liter aan (ik weet niet of iemand van jullie een andere maateenheid heeft),
MAAR DIT MORST GEEN DRUPPEL. Wacht nu tot de motor tot rust is gekomen en rijd weg. IK BLIJF TOT UW DIENST, en nogmaals: "BEDANKT."