Zoek MDM

Bulletin

AUTO CHOKE WANNEER IK VOLLEDIG VERSNELLING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24231 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: AUTO CHOKE WANNEER IK VOLLEDIG GAS
Hartelijk dank voor al jullie adviezen. Ik heb alle stappen van de instructies gevolgd, en de belangrijkste leek het vervangen van de brandstofpomp. Ik was echter nog steeds niet helemaal zeker, omdat de auto niet op bedrijfstemperatuur kwam en koud bleef. Ik heb dat probleem opgelost en de auto rijdt nu weer normaal. Bedankt voor jullie hulp. Fijne dag!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #24653 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: AUTO CHOKE WANNEER IK VOLLEDIG GAS
Controleer of de uitlaat niet verstopt is (katalysator en uitlaatdemper). :ziek:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #25098 door handmatig-mechanisch
Het probleem kan bij de brandstofpomp liggen, waardoor de auto vermogen verliest bij het accelereren. Controleer de massa-aansluitingen van de pomp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #43147 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: AUTO STOPT ALS IK VOLLEDIG GAS GEEF
Hallo allemaal, ik wil graag mijn probleem en de oplossing delen. Ik heb een Toyota Atos uit 2003. Ik heb de stationairregelklep (IAC-klep) vervangen, waarna de motor veel te veel toeren maakte. Dus besloot ik de IAC-klep te vervangen door een ouder exemplaar, maar toen kwam de motor nauwelijks vooruit. Het voelde alsof hij stikte en niet wilde accelereren. Het rempedaal voelde alsof ik tegen een steen aan stootte. Ik heb wat gegoogeld en ontdekte dat de gaskleppositiesensor (TPS-sensor) defect was. Ik heb die vervangen en voilà! Hij loopt beter dan ooit sinds ik hem een ​​paar maanden geleden kocht. Ik heb geen verstand van autotechniek, maar je leert van je fouten, toch? Vooral op dit forum, waar ik mijn probleem kan vergelijken met andere forums en tips kan krijgen over waar het probleem zou kunnen liggen. Bedankt allemaal, en groeten uit Pachuca!