Hallo, door het te isoleren hoeft u de gelijkrichterbrug niet te veranderen, daarom is deze geïsoleerd, dus hoeft u niets te veranderen, nu, met betrekking tot het veranderen van de polariteit, moet u rekening houden met de accessoires en magneetventielen of solenoïden die de machine heeft, om u een voorbeeld te geven, eens belden ze me over een probleem met een machine die niet wilde werken, hij ging aan en alles, maar hij gaf de tong niet vrij (ik begrijp het als een solenoïde die de doos vrijgeeft), ik heb het gecontroleerd en ontdekte dat ze de batterij verkeerd om hadden geplaatst, dat wil zeggen, positief aan de aarde en negatief aan de dynamo, hierdoor was de dynamo beschadigd, ik heb de polariteit van de batterij weer omgedraaid en dat is het, hij gaf de tong vrij, conclusie, de solenoïde heeft polariteit.
Ik wil je hiermee vertellen dat je eerst moet kijken naar welke accessoires je hebt die kunnen doorbranden bij het omkeren van de polariteit, zoals radio's. Sommige magneetventielen werken hetzelfde als je de polariteit omdraait, andere niet, wat je kunt oplossen door de aansluiting ervan om te draaien. De lampjes maken geen verschil in polariteit; ze gaan gewoon aan. Ik denk niet dat er een probleem is met het omkeren van de polariteit bij de tractor, behalve die solenoïde, die er een heeft. Controleer en test zorgvuldig of je de polariteit gaat omkeren, want het is ook waarschijnlijk dat de draairichting van de motor omkeert vanwege het starteffect. Ik was verrast dat de machine die ik heb gerepareerd zonder problemen startte met de omgekeerde accu. Ik hoop dat mijn ervaring je op de een of andere manier helpt. Met vriendelijke groet.