Zoek MDM

Bulletin

dahiatsu terios codi p 0350 en het valt uit + 15

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #23904 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Dahiatsu Terios code P 0350 en hij valt uit + 15
Nou, eindelijk was het probleem met de Daihatsu opgelost. De storing zat in de aftakking van de ECU naar het motorsysteem. Deze was oververhit door de hoge temperatuur en bij het op bedrijfstemperatuur brengen van de motor begonnen de kabels hun continuïteit te verliezen, wat de storing veroorzaakte. Hartelijk dank aan iedereen die het probleem heeft aangekaart om het op te lossen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45621 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmatige monteur op het onderwerp Dahiatsu Terios code P 0350 en het valt uit + 15
Hallo allemaal, ik heb precies hetzelfde probleem en ik wil graag weten welke kabel jullie hebben vervangen. Heel erg bedankt.

TOTORACING2 schreef: Goedenavond, ik heb hulp nodig met een Toyota Terios. Het probleem is dat de truck, wanneer deze op bedrijfstemperatuur is, een soort explosie veroorzaakt door de in- en uitlaat tegelijk, alsof de stroom is afgesneden en weer is hersteld. Het motorstoringslampje gaat aan en uit op het moment dat de storing optreedt. Ik heb de bobines, de ECU en de schakelaar gecontroleerd. De enige oplossing is om de plus van de bobines rechtstreeks van de accu te overbruggen, de massa rechtstreeks naar het chassis en het signaal van de startmotor in de ECU. De storing is dan verholpen... Op de diagnoseapparatuur verschijnt code p 0350 (storing in het hoofdontstekingssysteem). Ik hoop dat iemand dit probleem kent en me kan helpen met een oplossing voor deze storing, waar ik al meer dan een maand mee bezig ben. Alvast bedankt...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.