Oké, dat vind ik goed. Wat je ook doet, ik ben van mening dat alles wat we persoonlijk doen beter uitpakt, omdat we absoluut niets vies gaan doen en de beslissing in deze gevallen aan jou is. Het enige waar we zeker van zijn, is dat we, ongeacht hoeveel of weinig details er ook naar voren komen, de staat ervan kennen en we hem meer zullen waarderen. Wat de oliepomp betreft, is het belangrijkste om de specificaties ervan te controleren. Ik heb het over de druk die hij regelt. Eerlijk gezegd ken ik die fysiek niet, maar in mijn persoonlijke ervaring, in andere gevallen, als onderdelen zijn vervangen, zoals je al zei, wetende dat het ene model ze heeft en ze op een ander model worden geplaatst omdat ze volledig vergelijkbaar of hetzelfde zijn, veranderen alleen de specificaties. De motor kan groter zijn en een turbo voeden, wat een grotere doorstromingscapaciteit vereist. Er zijn veel factoren om te overwegen. Raadpleeg een catalogus voor meer zekerheid. Onthoud dat smering het belangrijkste is voor de motor, en juist om een paar pesos te besparen, verpest je een buitengewone klus. Een klant kwam net langs en bracht me een Chinees oliefilter. Zodra ik hem startte, vloog hij eraf alsof er geen snoer aan had gezeten, en je kunt je de ruzie met de klant voorstellen.