Zoek MDM

Bulletin

Dichte witte rook bij het bereiken van de normale temperatuur

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22366 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mechanics op het onderwerp Re: Dichte witte rook bij het bereiken van de normale temperatuur
Er zou een probleem met de cilinderkoppakking kunnen zijn. Als de cilinderkop geborsteld is, is de compressieverhouding namelijk hoger. Dit kan ertoe leiden dat de pakking de compressie niet aankan. Wanneer de motor dan weer opwarmt tot de normale temperatuur, absorbeert de zuiger olie uit de smeerkanalen via de beschadigde pakking.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22418 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mechanics op het onderwerp Re: Dichte witte rook bij het bereiken van de normale temperatuur
Ik denk dat het door de ringen komt en dat je ze moet demonteren. Het is beter om dat grondig te controleren, dus laten we aan de slag gaan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22578 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden. Ik vertel jullie over het verwijderen van de cilinderkop en een chemische test om de vervangen klepgeleiders te controleren. Ondertussen heb ik de zuigers gedemonteerd – raad eens, zuigerveren. De olieschrapers die aan alle vier de zuigers vastzitten, zitten me dwars. Ik heb hem al gepolijst en de zuigerveren gemonteerd. Hij is smetteloos. Ik heb de auto gisteren ingeleverd. Ik heb eindelijk rustig geslapen. Vanaf nu is het een complete revisie, haha. Bedankt iedereen voor jullie reacties. Doei.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22718 door handmatig-mechanisch
Probleem!! Er komt olie in de klepstelen, en daar komt de witte rook vandaan omdat ze olie verbranden (of de cilinderkoppakking is niet goed gemonteerd, waardoor er tegelijkertijd olie en water in komt). Maar als er geen water wordt verbruikt, zouden het de stelen kunnen zijn, oké? "Lamauto.com"

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23027 door handmatig-mechanisch
Hallo, als u de olieringen hebt geringd, hebt u er dan voor gezorgd dat de ring die op een spiraal lijkt niet vast blijft zitten? En hebt u ook gecontroleerd of het koppel van de kop correct is?