Zoek MDM

Bulletin

Xt 350

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22062 door handmatig-mechanisch
Xt 350 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo mensen!! Ik heb jullie hulp nodig. Ik sta op het punt een XT 350 uit 1992 te kopen, in zeer goede staat, behalve het motorblok. Deze motor is twee keer gerepareerd en beide keren liep de zuiger vast, dus ik heb hem laten staan. Ik wil hem kopen en laten repareren. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn van het vastlopen van de zuigers toen hij net in elkaar was gezet? Behalve dat er geen olie in de motor zat door een defecte pomp? Ze zeggen dat de motor heel geschikt is voor enduro. Weet iemand dat? Ik zou het op prijs stellen als je de handleiding of de technische gegevens van de motor hebt. Alvast bedankt!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #22065 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Xt 350
Kijk, ik ken deze motor niet echt, maar uit wat je zegt
, is de reden voor het vastlopen van de cilinder duidelijk. Zonder oliepomp zorgt wrijving ervoor dat de motor, en eigenlijk elke motor in het algemeen, vastloopt. Ik raad je daarom aan om
de grip te controleren voordat je hem koopt, of de zuiger vastzit, of er krassen op de cilinderbus zitten en in het algemeen of er krassen of schaafplekken tussen de zuiger en de cilinderbus zitten. Als die er zijn, overweeg dan om te beginnen de cilinderbus, zuigerveren en zuiger te polijsten of te vervangen. Ik hoop dat ik je geholpen heb. Met vriendelijke groet, ahoniken 10

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.