Zoek MDM

Bulletin

REMMEN ZIJN GEBLOKKEERD

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden - 14 jaar en 3 maanden geleden #21667 door handmatig-mechanisch
REMMEN BLOKKEREND Gepubliceerd door manual-mecanica
Fijne dag verder, ik heb een klein (groot) probleem. Ik heb een probleem met de remmen van een Toyota Corolla uit 1992. Ik heb de achterste remschoenen vervangen, omdat de schoenen die ik had erg versleten waren. Ik heb ze vervangen, maar na een paar slagen zaten ze vast. Ik dacht dat het kwam doordat ze dik en versleten waren, maar het probleem blijft. Als je de druk weghaalt met de kranen, wordt het weer normaal, maar daarna komt het probleem terug. Als iemand me kan helpen, zou ik dat op prijs stellen, want eerlijk gezegd heb ik geen ideeën meer. Alvast bedankt voor uw aandacht en hulp.
Laatst bewerkt: 14 jaar en 3 maanden geleden door . Reden: TEKST

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21670 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: REMMEN RAKEN GEBLOKKEERD
Ik weet niet meer of de Corolla een schijfrem of een trommelrem heeft. Als het een schijfrem is, moet je eerst de remleiding controleren om te zien of de cilinder terugkomt als je stopt met remmen. De cilinder heeft ook roest, waardoor de cilinder niet terugkomt en stil blijft staan. Als het een trommelrem is, heb je niet vermeld of je de trommelrem hebt gerepareerd. Ik raad je aan om die op slijtage te controleren. Controleer ook de remveren, die zijn goed en controleer indien mogelijk de cilinderrem door een rubber te verwijderen. Probeer een test zonder trommelrem, ondersteun jezelf met twee schroevendraaiers, druk de remschoenen aan en laat iemand je helpen met remmen om de volledige werking van de remmen te controleren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.