Zoek MDM

Bulletin

verwijder de ventilatorkoppeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21578 door handmatig-mechanisch
Het verwijderen van de ventilatorkoppeling Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik ben nieuw en heb hulp nodig. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik vervang de waterpomp van een Ford Explorer uit '92 en ik loop vast bij het verwijderen van de ventilatorkoppeling. Alles loopt soepel als ik de ventilatorkoppeling probeer los te draaien, hij zit nergens vast. Als iemand me kan uitleggen hoe ik hem moet verwijderen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Attn: puma9

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21589 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ventilatorkoppeling verwijderen
Goedemorgen vriend, om de ventilatorkoppeling te verwijderen moet je hem achterstevoren losdraaien, want anders komt hij er niet uit. Dat is omgekeerde draad. Met een grote sleutel draai je hem niet los, maar draai je hem vast. Je moet proberen hem vast te draaien zodat hij eruit komt. Ik hoop dat mijn hulp je helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21592 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ventilatorkoppeling verwijderen
:lachen: Bedankt boardcode, jouw informatie is erg nuttig voor mij, zodat ik dingen niet verpest, met vriendelijke groet, puma9.