Zoek MDM

Bulletin

Probleem met een Corsa!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21497 door handmatig-mechanisch
Probleem met een Corsa!!! Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik wil jullie graag adviseren over een probleem met mijn Corsa. Om te beginnen is het een Corsa 1.6 City 8v.MPFI uit 2008. Het probleem is dat hij stationair draait of in elke versnelling draait. Hij is met twee verschillende computers uitgelezen en geeft geen foutmelding. De snelheidssensor (sensor), stappenmotor, bougies, complete filters, distributieriem, spanrol en hulpaandrijfriem zijn vervangen. De bobine is gemeten en geeft in alle vier de kanalen 5000 ohm aan. We hebben geen idee meer en konden het probleem niet vinden. Het moge duidelijk zijn dat alles wat is vervangen origineel is volgens de specificaties van GM. Vandaag, tijdens het testen thuis met andere dingen, ontdekte ik dat ik een zwarte draad raakte die uit de middelste bak voor de injectoren komt. De auto, die goed regelde, stopte plotseling. Deze draad is zwart. Ik volgde hem en hij komt uit de bundel draden die van de ECU komt en rechtstreeks naar de carrosserie onder het klokkenpaneel loopt. Vlakbij de bobine zit een zwarte verbindingsstekker. Als ik die loskoppel, stopt de auto automatisch. Deze draad in de bak heeft een ietwat hard gedeelte. Ik raakte hem aan, maar het veroorzaakte de storing niet opnieuw. Het zou kunnen dat deze draad de storing veroorzaakt die ik nu heb.
Als iemand me kan helpen, zou ik dat op prijs stellen. Tot later.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.