Zoek MDM

Bulletin

Aveo-fout 2007

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21476 door handmatig-mechanisch
Aveo-storing 2007 Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag vriend, ik wil u graag vertellen dat mijn Aveo uit 2007 een defect heeft. De tweede cilinder werkt niet goed of helemaal niet. Ik heb de bougiekabels en bougies vervangen, de injectoren en de bobine schoongemaakt en de cilinderinhoud is verwijderd voor onderhoud. Ze hebben de compressie gemeten en die is 125 per zuiger. Ze hebben de hydraulische klepstoters vervangen, dat is beter, maar het probleem is nog steeds hetzelfde. Bij stationair draaien schudt de motor, maar bij accelereren werkt hij wel goed. Sommige monteurs hebben me verteld dat ik de computer moet vervangen. Wat zou dat kunnen zijn? Wat zegt u?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21478 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Storing Aveo 2007
Controleer de pakkingen van het inlaatspruitstuk niet om er zeker van te zijn dat ze goed afdichten of dat het spruitstuk afwijkingen of scheuren vertoont. Ik zou de injectoren meten met een ocilloscoop voordat je de computer vervangt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21520 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Storing Aveo 2007
Nou, ik ga dat controleren om te zien of dat het probleem is, maar een andere monteur vertelde me dat het een probleem met een klep is. Wat is dat voor probleem?