Zoek MDM

Bulletin

Honda Accord-storing uit 1992

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21437 door handmatig-mechanisch
Honda Accord-storing uit 1992 Geplaatst door manual-mecanica
Het probleem met de Honda is het volgende: de auto valt niet uit, het controlelampje gaat niet aan en hij loopt heel goed, maar plotseling als ik heb gereden, gaat hij uit alsof de stroom is uitgevallen. Ze vertelden me dat het het hoofdrelais zou kunnen zijn, maar het is echt waar. Ik weet niet eens wat ik moet veranderen of installeren, want ze lossen het probleem gewoon niet op. Ik zou graag willen weten of het probleem waarschijnlijk bij het relais ligt of dat iemand weet wat het zou kunnen zijn of hetzelfde probleem heeft gehad. Oh, als hij uitgaat, wil hij niet meer aangaan en als het controlelampje gaat branden en ik kijk een tijdje naar de schakelaar en zet hem weer aan en hij gaat prima aan en het controlelampje gaat uit, maar als hij uitgaat, blijft hij een tijdje in de band branden, ongeveer 5 minuten, hij leert opnieuw en zonder storingen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21457 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Honda Accord-storing uit 1992
Om geld te besparen, omzeil je het relais. En als het blijft haperen, controleer dan of het de vonk of de benzine is. Als het de benzine is, kan het aan je pomp of je pomprelais liggen. Als het de vonk is, kan het aan je ontsteker of je CKP liggen. Ik hoop dat het helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21459 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Honda Accord-storing uit 1992
Controleer alle aansluitingen van zowel sensoren als actuatoren. Een van deze maakt mogelijk slecht contact (gebruik hiervoor contactreiniger), waardoor de controle plotseling wordt ingeschakeld. Controleer ook alle vacuümslangen, aangezien een van deze plotseling kan lekken, wat ook de oorzaak kan zijn (controleer alles voordat u op zoek gaat naar een auto). Oké
:lachen: :lachen: B) B) B) ;) ;) ;)