Zoek MDM

Bulletin

Correctie van het vorige onderwerp, bij voorbaat excuses.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #20976 door handmatig-mechanisch
Mijn excuses, vrienden, ik ben nieuw hier en de waarheid is dat mijn Pontiac G3 me nu al gek heeft gemaakt. Wat er mis is met mijn auto, is dat sinds ik de distributieset heb vervangen, de motor onregelmatig begint te lopen, alsof er iets ontbreekt om soepel te werken. Ik heb de bougies al schoongemaakt en het is nog steeds hetzelfde. Ik had eerder problemen met de IAC-klep; hij accelereerde vanzelf in neutraal. Ik heb hem gedemonteerd en gewassen, maar ik heb hem ondersteboven gewassen met CarbuClean. Ik weet echt niet of dat de algemene oorzaak is. Daarom loopt mijn motor niet gelijkmatig, want hij vertoont geen storingen op de snelweg, hij begint alleen weer onregelmatig te lopen en soms slaat de motor af.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden - 14 jaar en 3 maanden geleden #20977 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Correctie van het vorige onderwerp. Bij voorbaat excuses.
Kijk eens op het forum over de IAC-klep. Misschien heb je daar wat aanknopingspunten, alles staat daar beschreven.
Maar als je de symptomen niet specifieker beschrijft, kunnen we je niet helpen. Het woord 'jalonea' staat namelijk niet in mijn woordenboek. Ik heb ook mensen om me heen gevraagd, maar niemand kent het. Ik wil niet irritant zijn, maar we zijn niet allemaal Mexicaans en we gebruiken niet allemaal dezelfde termen. Ik probeer mezelf ook zo uit te drukken dat iedereen me begrijpt, ongeacht uit welk land ik komB) :lachen: B) (hier in Chili gebruiken we bijvoorbeeld het woord 'cachai', wat voor ons 'je begrijpt' betekent).
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.