Zoek MDM

Bulletin

dringende hulp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #20960 door handmatig-mechanisch
Dringende hulp Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik repareer een Neon-motor uit 1999 en ik heb het koppel nodig voor de cilinderkop, rails en distributieriemen. Als iemand het weet, laat het me dan weten. Het is noodzakelijk om de motor in goede staat te houden. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden - 14 jaar en 3 maanden geleden #20969 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: dringende hulp
Pardon, welke motor zit erin? Ik heb de handleiding van de Stratus, dezelfde motor als de Neon, maar ik moet de cilinderinhoud weten omdat de koppels verschillen. Of kan ik je de handleiding via MSN sturen?
Hoe dan ook, als je naar de werkplaatshandboeken van Chrysler gaat, vind je verschillende werkplaatshandboeken en daar kun je zien welke het beste bij je past. Maar Chrysler en Dodge zijn hetzelfde, ze hebben alleen andere namen. En de Neon en Stratus zijn hetzelfde, behalve de SRT-motoren, die alleen door Dodge verkrijgbaar zijn.:lachen: B) :lachen:
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #20989 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: dringende hulp
Hallo vriend, het is een 2.0 viercilindermotor. Dit is trouwens mijn e-mailadres, zodat je me de handleiding kunt sturen. Alvast bedankt :cheer: