Zoek MDM

Bulletin

Mijn Pontiac G3 schokt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden - 14 jaar en 3 maanden geleden #20924 door handmatig-mechanisch
Mijn Pontiac G3 schokt .
Hallo vrienden, goedemiddag, mijn naam is Gabriel. Ik heb een Pontiac G3 uit 2007 voor onderhoud. Ik heb hem naar de monteur gebracht die de complete distributieset heeft vervangen om verdere schade te voorkomen. Maar het bleek dat de auto sinds de vervanging van de set begon te haperen. Sinds ik hem heb gestart, loopt de motor niet meer soepel. Ik geef gas en hij valt stil. Ik geef gas en hij valt stil. Het motorstoringslampje ging 15 minuten nadat ik hem uit de garage had gehaald branden.
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20929 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Pontiac G3 schokt
Breng hem allereerst terug naar de garage, want je hebt nog garantie op het werk dat ze hebben gedaan. Ik snap niet wat je bedoelt met het schokken van de auto. Het lampje van de motorstoring moet je zo snel mogelijk laten controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20932 door handmatig-mechanisch
Waarschijnlijk is de riem niet op tijd teruggeplaatst bij het vervangen van de riem. Scan de riem en je hebt alle twijfels weggenomen. Claim de garantie bij de monteur die hem heeft vervangen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20945 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik ben monteur en het lijkt erop dat mij hetzelfde is overkomen. Het kwam doordat ik per ongeluk de timingpunten had laten zitten, ze een beetje had verschoven met 1 of 2 tanden en een klep had gebogen, en daardoor liep de auto achter en brandde het lampje op het dashboard. Nou, wat mijn vrienden zeggen, is dat je garantie moet aanvragen. Groeten.