Zoek MDM

Bulletin

patch voor clip v97 . . .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #20935 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: patch voor v97 clip . . .
Kunt u mij helpen? Op mijn werk hebben we de Renault Clip-tool, maar de computer waarop deze is geïnstalleerd is erg oud. Weet iemand of ik een aantal bestanden van de harde schijf kan kopiëren en naar een andere computer kan branden om de Clip v97-software te installeren?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #20939 door handmatig-mechanisch
Je hoeft alleen maar een LED te gebruiken waaraan je 2 leds soldeert en de injectorplug loskoppelt en de LED erin plaatst, hem start en hij moet knipperen. Als dat niet zo is, moet je hem omkeren. Volgende stap: knippert hij? Knippert de injector niet? Controleer de kabel van de injector naar de ECU (zet een naaldtester in de OMS-stand en meet de weerstand bij het doorboren van de kabels. Maximaal 1 OMS, anders is er kortsluiting. Als de naald niet beweegt, is de kabel doorgesneden. Oké.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #20940 door handmatig-mechanisch
Om het te laten werken, heb je de v103 clip-cd nodig. Maak een virtuele schijf aan met een programma zoals Alcohol 60% of een ander programma dat je kunt krijgen. Laad de cd en ga naar Windows Verkenner, open Windows-toepassingen en verwijder de bestanden met de naam rsd.win. Het werkt dan net als het origineel.