Zoek MDM

Bulletin

Hulp met BMW 325

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20203 door handmatig-mechanisch
Hulp met BMW 325 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, een paar dagen geleden plaatste ik een bericht dat deze BMW 325 een 2,7-liter motor heeft en niet startte. Ze adviseerden me om hem te laten uitlezen. Ik heb hem uitgelezen en de computer geeft geen foutmeldingen op een sensor, maar ik krijg nog steeds geen signaal naar de brandstofpompen. Ik heb ook een vraag over de draden die naar de injectoren gaan. Moet ik op één draad of op beide draden signaal krijgen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20204 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help met BMW 325
Hallo, er loopt een gemeenschappelijke draad naar de injectoren. Heb je de brandstofpomp buiten de tank getest? Zo ja, heb je dan ook de draden van de pomp naar de motor getest? Ik kijk uit naar je reactie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20205 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, dank u wel.

Ja, ik heb inderdaad een nieuwe pomp gemonteerd omdat die vast zat. Daar begon het probleem. De auto heeft een of twee maanden stilgestaan en toen ik hem opnieuw probeerde te starten, lukte dat niet. Ik heb de pomp vervangen, maar nu krijgt hij geen signaal. Ik heb de leidingen nog niet gecontroleerd.
Een ander probleem is dat als ik gelijkstroom op de pompen aansluit en ether in de inlaat doe, de motor start, maar als de ether op is, slaat hij af.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20207 door handmatig-mechanisch
Hallo, dan is de pomp uitgesloten. Als hij met ether start, komt dat doordat er ofwel geen benzine is omdat de slangen verstopt zijn, ofwel omdat de injectoren vuil zijn, ofwel omdat de benzinepomp niet werkt. Probeer de injectorleidingen die van de pomp komen los te draaien en start de auto. Als ze benzine door de leidingen spuiten, betekent dit dat de pomp vanuit de tank werkt en de injectiepomp werkt. Goed, als dit onderdeel werkt, verwijder dan de injectoren en reinig ze bij een tankstation of met perslucht, maar aan de kant die in de motor is geplaatst, niet waar de injectiepompleidingen zitten. Vertel me dan hoe het is gegaan.