Hallo, wat betreft de caravan, ik ben er bijna zeker van dat het probleem bij de ckp ligt, want de strategie voor Jeep, Chrysler Dodge, enz. is die ik eerder noemde: activeer bij het omdraaien van de schakelaar deze relais (asd en pomp), laat ze los en zodra de truck krukasrotatie ziet, worden deze relais aangesloten wanneer u hem start. Als hij geen krukasrotatie ziet, krijgt u geen positieve spanning op de injectoren en bobines, laat staan dat hij de pomp activeert. Een snelle manier om te zien of de computer krukasrotatie ziet, is door hem te starten en in de scangegevensstroom te kijken of er toerentallen zijn. De volgende stap als er geen toerentallen zijn, is om naar de rotatiesensor te gaan en het signaal te meten met een oscilloscoop om te zien wat u ziet. Deze auto's werken normaal gesproken met 8 of 5V, afhankelijk van het model. Wat de Frontier betreft, die storing is nogal vreemd. Laat me de handleiding in het weekend installeren. Ik zal het controleren en u laten weten. Controleer nu de connectoren en kabels, want je vertelde me aanvankelijk dat er een injectiepuls was, maar geen vonk. Als er een puls is, komt dat doordat de computer de krukasrotatie registreert. Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet.