Zoek MDM

Bulletin

injectiefalen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20224 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: Injectiestoring
Bedankt voor het volgen. Kijk, ik heb de hele peren- en dieseltank vervangen. Hij lekt niet en hij start en valt nog steeds. Zou het een sensor kunnen zijn of geeft de computer de stopopdracht vanwege een defect?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20229 door handmatig-mechanisch
Ik denk niet dat het de regeleenheid is, aangezien de enige elektriciteit die de DW8 voor de pomp heeft, de solenoïde (elektroklep) is die de brandstoftoevoer afsluit, waardoor er wel of geen brandstof wordt doorgelaten.
Ik denk nog steeds dat het een probleem met de brandstoftoevoer is. Doe een test.
Koppel de brandstofinlaat los van de pomp en hang een jerrycan van 3-4 liter aan de haak van het motorkapslot.
Gebruik een slang om brandstof naar de pomp te voeren, zodat deze onder zijn eigen gewicht naar beneden valt.
Start vervolgens de motor en controleer of de pomp niet stopt bij het accelereren.
Als de pomp blijft stoppen bij het accelereren, alsof de brandstof opraakt, is er een probleem met de pomp.
Zo niet, dan is er een probleem met de dieseltank of de leidingen. Je moet de brandstofmeter vervangen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20241 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor je follow-up en toewijding aan het onderwerp.
Zoals je al zei, het ligt niet aan de computer, maar we ontdekten dat het losmaken van de uitlaatklem van de motor het probleem niet oploste.
Dit suggereert dat het een verstopping in de uitlaat, katalysator of uitlaatdemper zou kunnen zijn. Dankzij jouw advies zijn we eindelijk op dit punt aangekomen.
Na eerdere tests...
Dank je wel. Ik zal je het volgende vertellen.

Met vriendelijke groet